Pages

Friday, February 4, 2011

Double Prosperity Burger



Pada tanggal 31 Januari 2011 bersamaan 27 safar 1432...bergerak keluarlah aku untuk mencari sesuatu..sesuatu yg agak penting kot..hehehehe....iaitu..


tapi...apa kaitan dvd 0 ni dgn tajuk kali ni..?? hahahaha...
sebenarnya aku gi beli dvd ni kt S.P(sungai petani)...S.P ni agak jauh gak r dri rumah aku..lebih kurang dlm 65km gak..tapi demi hasratku yg 1 akan ku cari jugak..hahaha..
aku gi beli dvd ni kt city plaza kt S.P..masuk2 je kat dlm city plaza tu..tiba2 ternampak mcD kt ground floor..

ternampak lak prosperity burger..perghhh..meleleh air liur beb..
aku pun terus mendapatkan dvd yg ku mahu itu...pastu terus turun...hehehe.

aku pun terus la order..
ni la yg aku dapat..hehehe
ni double prosperity burger ayam

jeng3..dah bukak..
perghh..sedap wa ckp sama lu..

hehehehe..
nk taw x berapa aku bayar..??
hahahaha..ambik kau..

tapi..xpela..bukannya selalu dpt jumpa pun..setahun sekali je pun..hehehe..

lepas bayar...si casher tu bg la kt aku sesuatu..hehehe

                                                                 aku ingatkan ang pow..
                                                                
                                                                  bila buka tgk...hahaha
dpt burger free..huhuhu

tapi kt perlis mana ada mcD..kena pi aloq staq gak la mcm ni..klau x pon tggu pi langkawi nnti...hehehe

ni lak prosperity burger alike...hahahaha

oblong kt pasar malam...huhuhu
ni kalau dah xde duit sgt xp teringin nk mkn
p/s: dptkan prosperity burger di mcD berhampiran..(^_^)

0 comments:

Post a Comment

 

Blogroll

About