Pages

Thursday, September 8, 2011

Hadiah Hari Lahirku

Amacam cuti panjang..??
Cuti sudah habis bro...hahahaha....sekejap je 4 bulan cuti dh nak habis...aduyai.....huhuhu

Alhamdulillah...selesai juga ibadah puasa tahun ni...dan raya tahun ni antara raya yg menarik dalam hidup aku walaupun secara sederhana..
Bulan ni dah bulan september..bulan yg senantiasa ditunggu-tunggu oleh aku sepanjang tahun..hehehe..pada bulan ini aku dilahirkan..yakni pada 27hb september 1990 bersamaan 7 Rabiulawal 1411..
Sepanjang hidup aku selama 20 tahun ni..x pernah aku ada impian nak hadiah befday..walaupun ada gak dapat hadiah...tiba2 tahun ni teringin la plak..hehehe
Kalaulah aku kt rumah 27hb ni..mesti mak aku buat kek befday...tapi mengenangkan terpaksa menempuh kehidupan sebagai seorang pelajar di perantauan..aku redha..huh..:)
Hadiah yg aku teringin tu aku tak tau nama dia..tapi ada gambar..hehehe..

ni la hadiah tu...apa nama ek?
tgk..happy je dapat hadiah ni..:)



plbagai plihan..aku nk yg ada music..hehehe

Pertama kali aku tgk real2 bendalah ni kt bilik mmber aku..sebelum tu tgk dlm cerita je..yg gambar kt atas ni aku snap dari drama My Girl..sekali lagi aku tgk dalam LBS..Kasyah dapat benda ni dari Kate kalau tak silap la..
Hahahaha..impian je pn..tak mungkin lah akan dapat..kalau dapat..Alhamdulillah..tu pn kalau hidup lagi la..tapi andai tiada lagi aku..cukuplah sekadar Surah Yassin dan Al-Fatihah sebagai hadiah...:)

Surah Al-Fatihah..

















Sekian sahaja repekan dikala tension...(^_^)

1 comments:

  1. ok...dapat dah..
    sblum ni sy yg x clear cache...
    ngeh~~sy pn nak jg yg ni...
    sbb tgk drama tu jg...hahaha...

    ReplyDelete

 

Blogroll

About