Pages

Friday, July 29, 2011

Lelaki VS Bola Sepak....!!!

1. Bukan semua lelaki minat bola sepak..
2. Bukan semua yg minat bola sepak tu adalah lelaki(ada gak girl yg minat bola)..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd smua..kali ni aku nk sembang pasal bola(bola sepak)....
Kat atas ni adalah 2 statement yg aku buat tentang bola..sbb aku x minat sgt pn(x slh kn klau laki x mnat bola?)..mesti ada org ckp.."eh..,malu r laki x minat bola.." sng je aku jawab.."ada aku kisah...hahaha"


Semalam(28/7/2011) mesti ramai yg menyaksikan perlawanan kelayakan piala dunia 2014 antara Malaysia dgn Singapura..Aku pn tgk gak(sbb adik2 aku smua tgk)..Walaupun team Malaysia tewas.,tapi kekalahan itu bermaruah kerana semua pemain Malaysia adalah anak tempatan(xdak sorg pn pemain import)..bg aku x best sgt match smlm tu..yela..bnyk sgt lakonan berlaku kt atas pdg tu(refer to Singapura team)..tapi ada 2 part yg menarik..1st time safee sali score goal...2nd gambar kt bwah ni...hehehe...2 org skali lipat tu...tapi dua2 x kena pn...hahahaha..:D
awat yg kt tgh2 tu jdi mcm tu..?? hahaha
Ada sebab pasai pa aku x mnat bola ni..antaranya...para pemain yg main ni slalu main tipu..mksud aku.,ramai yg suka berpura-pura msa tgh main..buat2 sakit la..pastu team lawan yg tertekel x psal2 dpt kad..kalau dpt kad merah.,x psal2 kena buang pdg..x best la kn kalau dh 10 lwn 11..mcm match smlm r..wlaupn last2 minit dh pn..tapi tetap x best r klau dh main 10 org..apa2 pn pemain2 Malaysia dh berjuang habis2an..biasala tu..kalah menang tu kn adat permainan...(^_^)

p/s:Majulah Sukan Untuk Negara..hehehe

0 comments:

Post a Comment

 

Blogroll

About